DIÉTNY A SUPLEMENTAČNÝ PLÁN V NETRÉNINGOVÝ DEŇ HODINU PO HODINE

DIÉTNY A SUPLEMENTAČNÝ PLÁN V NETRÉNINGOVÝ DEŇ HODINU PO HODINE

Autor článku: Extrifit Slovakia

 

 

 


Každý má vedomosti  o tom, ako suplementovať v tréningový deň. Vie, čo má dať pred tréningom, po tréningu a potom na noc. Ale čo keď necvičíte ? Má zmysel užívať doplnky ?

 

 

 

 

 

Dietní a suplementační plán v netréninkový den hodinu po hodině.

 



Svojim netréninkovým dňom v diétnom období vás prevedie víťaz Diamond Cup a Olympia Amateur Noro Zajac.

 

 

 


7:00 HOD: 2G VITAMÍN C + 120 MG Koenzým Q 10 +10 G GLUTAMIN + 3 odmerky AMINO FREE peptides

 

 

 

 

 

 

 


8:00 HOD: 100 G RYŽE, 1/2 UHORKY, 1 TAB. V52, 3 TAB. GELA, 1X ZN + CA + MG, 3 TAB. B6

 

 

 

 

 

 

 


10:30 hod: 250g Tilapia + 250 – 350g zelenina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13:30 HOD: 100 G RYŽA PARBOILED + 200-300 G ZELENINA 3 TAB. GELA, 200 IU = 400 MG VITAMÍN E = 1 TAB., 6 TABLIET PROBIOTÍK

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15:45 hod: 100 g ryže parboiled, 200 - 300 g zelenina a čierna káva

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17:30 - 20:00 MASÁŽ

 

 

 

 

 

 

 


21:00 300g Tilapia, jedna veľká uhorka, 3 tab. Gela, 1 tab. V52, 3 tab. b6, 400mg Vitamín E, 1tab. zn, ca, mg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22:00 10 g glutamin, 5 mg melatonin, 3 tab. Komplex byliniek: Valériana lekárska, chmeľ obyčajný, medovka lekárska, mučenka opletavá

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentáre: