Peter Vaniš - Môj diétny jedálniček

Peter Vaniš - Môj diétny jedálniček

Autor článku: Extrifit Slovakia

 

 

 

Nahliadnite do predsúťažného  jedálnička profesionálneho kulturistu Petra Vaniša. Možno budete prekvapený.

 

 

 

Petr Vaniš - Môj diétny jedálniček

 


Ahoj všetci. Mám pre vás dlho sľubovaný diétny jedálniček. Tento jedálniček, ktorý momentálne uvádzam, je voľnejší. Mám tam zhruba 400g. Sacharidov, a to z dôvodu regenerácie po pretekoch na Novom Zélande. Pred touto súťažou som to potreboval poriadne vyrezať, čo si myslím, že sa mi celkom podarilo. Držal som teda pred touto súťažnú 9 dennú  nulu (pre tých, ktorí nevedia to znamená 9 dni, kedy som nemal žiadne sacharidové prílohy. Bol som len a len na mäse. Konkrétne to bola Aljašská treska a trocha zeleniny) Začiatočníkom by som takto radikálny postup určite nedoporučoval , pretože je skutočne veľmi náročné a čo si budeme hovoriť, nijako zdravé. Ale to so sebou nesie šport.

 

 

 

 

http://www.extrifitslovakia.sk/photos/original/extrifit-peter-vanis-1_f09ebba2e55f969da92ed7de9bb68cff.jpg

 

 

 

Po 14 dňoch voľnejšej diéty však začnem opäť pritvrdzovať. A to pred, pre mňa domácimi pretekmi, Mozolani Classic PRO v Žiline, (sídli tam jeden z mojich sponzorov - NEBBIA.sk). Podelím sa teda s vami aj o túto predsúťažnú prísnu diétu.

 

 

Všetky doplnky výživy ktoré používam, sú od špičkovej firmy EXTRIFIT.

 

 


Po prebudení  - 7 hodín :

 

 


150 ml BCAA free Liquid, 1000mg. vitamínu C, 3 x tbl Q10, 1 x tbl. Ribiflavin, 1 xtbl Piridixin

 

Raňajky cca po 60minutách-8hodín:

 


100g. ryža + vanička nízkotučného tvarohu, 1 x odmerky WHEY CFM proteínu 80% čučoriedka. To všetko zmixovať na hustú kašu a potom vyliať na ryžu. 500ml silné kafe.

 

 

 

http://www.extrifitslovakia.sk/photos/original/extrifit-peter-vanis-2_490565fcdb350af08b0e08f647673efa.jpg

Pred tréningom 9,30 hodín :

 


sáčok HELL gél + odmerka Actinoxu + 12 x tbl. 1800mg BCAA mega tabs
 

 

TRÉNING: 10 - 11,30 h

 


Po tréningu 11,30 hodín:

 


12 x tbl. 1800mg BCAA mega + 2000mg. vitamín C

 

 

olovrant 12:30 hodín:

 


250g. kuracie prsia, 100g. ryža, fazuľky  3 x tbl Q10, 1 x tbl. Ribiflavin, 1 xtbl Piridixin

 

 

obed 15 hodín:

 


300g. Aljaška Treska + 1 balenie Racio Chlebík s kukuricou

 

 

Pred tréningom 17 hodín:

 


sáčok HELL gél + odmerka Actinoxu + 12 x tbl. 1800mg. BCAA mega

 

 

TRÉNING 18 - 19,30 h

 

 

po tréningu 19,30 hodín.

 


12 x tbl. 1800mg BCAA mega + 2000mg. vitamín C

 

večera 20,30 hodín.

 


10 bielkov trocha kečupu + sáčok RACIO chlebík + šalátová uhorka
3 x tbl Q10, 1 x tbl. Ribiflavin, 1 xtbl Piridixin

 


II. večera:

 


250g. kuracie prsia + zelenina

 

 

 

 

http://www.extrifitslovakia.sk/photos/original/extrifit-peter-vanis-3_490565fcdb350af08b0e08f647673efa.jpg

 

 

 

 

 

 

http://www.extrifitslovakia.sk/photos/original/extrifit-peter-vanis-4_490565fcdb350af08b0e08f647673efa.jpg

 

 

 

Komentáre: