THE BIG BOSS - KTO VLASTNE ŤAHÁ TÚTO KÁRU S NÁZVOM EXTRIFIT ?

Extrifitslovakia , extrifitnutrition , extrifitwear , extrifitteam

Poslednej dobe sa mi stáva, že ma ľudia majú za majiteľa firmy Extrifit. Čítam to v diskusiách a pod článkami a v osloveniach v  mailoch . Lenže bohužiaľ, nie je tomu tak. Hovorím žiaľ, pretože pre moje bankové konto, poťažmo vozový park a iné propriety v hračkárstve dospelého muža je to rozhodne ujma. Nie však pre značku a následne zákazníka onej značky. Pretože ten, kto túto káru   zvanú Extrifit osadil šestnásťvalcovým BiTurbom s výkonom asi milión koní, je skutočný a jediný majiteľ a tvorca onoho podivného slová, pán Mgr. František Nádvorník . A to je v konečnom dôsledku výhra pre úplne všetkých . Poďte sa zoznámiť s niekým, ktorého každá jedna myšlienka je vtlačená do produktu, ktorý možno teraz práve užívate.

Ak ste nadobudli dojem, že toto bude oslavný článok na osobu pána majiteľa, za účelom mimoriadnej prémie pána pisateľa, mýlite sa. Mám len jednoducho potrebu uviesť veci na pravú mieru. Dokonca môžem vynechať aj fázu ritného alpinizmu s podvedomím toho, že som niečo pokazil a pán majiteľ na mňa bude kričať . Nebude. Poznám sa s Františkom Nádvorník už vyše 18 rokov, a ak by som mal ukázať na jedného jediného priateľa, neochvejne by môj ukazovák smeroval smerom k nemu. A ako priateľ si môžem dovoliť luxus, napísať, čo chcem. Poďme si teda urobiť výlet do nedávnej histórie, ktorá, ako pevne verím, bude pre fanúšikov značky veľmi pútavá ...

ÚPLNÝ ZAČIATOK

Ak sa značka Extrifit na trhu etablovala na základe presadzovania hardcore kulturistiky, nie je to len tak . František Nádvorník je bývalý súťažný kulturista, ktorý vynikal skutočne dychberúcou  šírkou chrbta, masívnymi ramenami, skvelým vyrýsováním a separáciou a drvivo mizernými pažami . Hoci sa stal absolútnym Majstrom východných a stredných Čiech s finálovým výsledkom na M Čiech, veľmi skoro si uvedomil, že kariéra na Mr. Olympia ho s tak výrazným genetickým hendikepom zrejme nečaká. Napriek tomu kulturistika v jeho srdci zostala navždy a postupom času sa s nazbieranými vedomosťami a samoštúdiom, stáva jedným z najvyhľadávanejších kulturistických trénerov a konzultantov koncom deväťdesiatych rokov. Dnes by sa povedalo, že "urobil" hromadu reprezentantov. A tak sa stalo, že na jednej súťaži, kde som štartoval, sa ku mne otočil a pomerne arogantne sa ma spýtal, či som prišiel súťažiť v sumo, alebo je toto môj štandard. No a tak sme začali spolupracovať.

Vsuvka: arogancia.

Každý, kto sa s Františkom prvýkrát stretol, má prvotný pocit jeho arogancie . Nejde však o skutočný povahový rys, ale o akýsi obranný štít. Masku, ktorá je nasadená na účely dotknutého spoznať, zistiť jeho motiváciu. Akonáhle si však "sadnete", dokáže byť František okúzľujúcim, srdečným a zábavným spoločníkom a rozprávačom formátu Vladimíra Menšíka. Samozrejme, môže nastať aj opačná situácia, keď si do oka proste nepadnete . Potom sorry, zas taká zábava s ním nebude a vy vyčistíte  svoj priestor veľa rýchlo. V tomto ohľade je František Nádvorník veľmi čitateľný. Súčasne to je aj jeden z dôvodov, prečo ho nie je nikde moc vidieť. Jednoducho to nemá rád. Nedáva rozhovory, nefotí sa, neusiluje o publicitu. Je rád medzi "svojimi".

Po rokoch spoločných dobrodružstiev , dovoleniek, dobrých časov i osobných kríz sme sa spoločne dostávali do body , kde si každý muž nutne začne klásť otázky. Má moje konania nejaký zmysel ? Zábavy bolo dosť a čo teraz ďalej ? Ja som ešte bol zakliesnený v kulturistickom svete, s čím ďalej tým hmlistejšou  vidinou prielomu do tohto sveta, ale Františka už trénovanie a príprava mnohokrát nevďačných a nelojálnych  borcov uspokojovalo čím ďalej tým menej. Bolo by však chybou opustiť všetky vedomosti nazbierané za tie roky. A tak sa zrodil nápad vyrábať, distribuovať, skrátka nejako podnikať v oblasti doplnkov výživy. Spočiatku nie ako firma, ale skôr ako služba pre pretekárov, ktorých  pod svojím vedením pripravoval na súťaž.

Ide totiž o to, že v čase pred 8-10 rokmi bol proteín niečo, čo ste si nasypali do šejkra, neskôr desať minút rozháňali prach, na ďalších desať minút zadržali dych a deaktivovali chuťové bunky. A v týchto desiatich kľúčových minútach sa pokúsili onú hmotu premiestniť zo šejkra do žalúdka. A František, kto vie odkiaľ, zohnal veľmi kvalitnú surovinu. Čo sa týka chuti, bol to úplne rovnaký humus ako všetko ostatné, ale vstrebateľnosť bola oveľa lepšia. A tak, prvé "proteíny" putovali v igelitových sáčkoch ku Slavoj Bednářovi, k nejakému Koritenskému, k Březnovi  a ďalším pretekárom. A pretože sa po nich nikto neposierali a nikto po nich nemal balvan z cementu v bruchu, putovalo to ďalej medzi kamarátmi týchto chalanov atď ... A tak tu bola evolúcia nápadu. Vznik firmy Extrifit.

Vsuvka: dôraz na kvalitu

František je doslova posadnutý kvalitou. Parafrázoval by som slávnu filmovú hlášku: Jeho výber je jednoduchý, uspokojí sa s tým najlepším. Celý Extrifit vznikol tak, že chcel najlepšie proteíny pre svojich najlepších  pretekárov. Aj v súčasnej dobe je to tak, že sa vždy dlhodobo testujú produkty vo vnútri firmy na chuť, stráviteľnosť, správanie v rôznych podmienkach a častokrát má predprodukčnú verziu k dispozícii Extrifit Team pre ich poznatky a pripomienky. A nielen Team. František naďalej cvičí 3x týždenne. Všetky suplementy testuje predovšetkým na sebe a starostlivo vníma a zapisuje odozvu svojho tela. NO produkty sú dielom túžby po niečom, čo by umožnilo rýchly, veľmi intenzívny tréning s mohutným napumpováním, ktorý sa dá vtesnať do nabitého pracovného programu. Skrátka, stále je to o tom, že chceme to najlepšie pre nás samotných, tzn. pre Extrifit Team, majiteľa a buď zákazník následne akceptuje cenu, alebo nie. S týmto prístupom nemôžete urobiť chybu. Možno budete predávať o niečo menej, ale to je krátkodobá záležitosť. Zákazník pozná rozdiel medzi kvalitou a šmejdom . Preto František kupuje tie najlepšie a najdrahšie suroviny. A kupuje ich  v prvom rade preto, že nechce oklamať seba, nechce oklamať Team a predovšetkým nechce oklamať svoje bytostné presvedčenie. A preto má doma stôl, ktorý váži asi 300 kíl, kdežto ja mám doma stôl z Ikey. Nie je to o peniazoch, je to o tom, že mne to stačí. Ale František by takúto podradnú  kvalitu nezniesol zrovna tak, ako neznesie nekvalitu vo svojej produkcii.

VZNIK EXTRIFITU 

Extrifit je nejaké bezvýznamné slovné. Slovo, ktoré nedáva zmysel. Názov, ktorý vymyslieť trvalo pol roka a ktorého účelom je nezameniteľnosť s iným názvom značky tej doby. Pôvodne sa písal ešte s trojkou uprostred, čomu nerozumel vôbec nikto. Keď som o pár riadkov vyššie písal o tom, že si František pohrával so vstupom do fitnes biznisu distribúciou nejakej  značky, nebola to tak celkom pravda. Áno, bola to jedna z variantov. Varianta, ktorá by skôr, alebo neskôr bola zavrhnutá. František potrebuje tvoriť, ovplyvňovať od prvopočiatku vývoj výrobku, zloženie, dizajn, marketing ... proste všetko. Môžu za to dva faktory. Tým prvým je jeho fascinácia prvorepublikovými továrnikmi , hlavne tými, čo vybudovali značku a fabriky vlastným úsilím, pracovitosťou, schopnosťami ... Stroje, ľudia  v továrni, celé to úsilie smerujúce niekam ho bralo odjakživa, práve tak ako životopisy podnikateľov z 20.-30 -tych rokov. Tým druhým faktorom je ďalší z jeho významných povahových rysov. A tým je nedôverčivosť k neznámym ľuďom, či zdrojom. Preto by ako dealer nemohol len slepo propagovať bohvieaké produkty, ktoré by boli bohviekde a bohviekým  vyrobené. Viem, že by bol permanentne nespokojný. Každú chvíľu by chcel nový výrobok, nový dizajn, zmeniť receptúru, upraviť to a to. Ako dealer ste bez šance. Musíte byť výrobca ...

Extrifit vstupoval na totálne presýtený trh, zaplavovaný všetkými značkami sveta, s nulovou distribúciou, s takmer žiadnym kapitálom, žiadnym skladom a žiadnu výrobnou linkou. Extrifit disponoval iba nadšením majiteľa a neochvejnou vierou v úspech. Jeho prvá produkcia bola .... desivý prepadák. Nie snáď obsahom, ten bol konkurencieschopný. Ale dizajn vedierok, podomácky polepených etiketou, bol desať rokov za konkurenciou. A ak vidíte pixlu z praveku, máte logické oprávnenie myslieť si, že aj obsah musí byť objektom paleontológov. Františka s tým odvšadiaľ vyhodili. V e-shope Ronnie sa mu vysmiali. A inde nepochodil o nič lepšie . Aj ja som bol skeptický k úspechu Extrifitu. Práve tu sa prejavila ďalšia Františkova vlastnosť, ktorá je v jeho podaní pri nejakých drobných nepokojoch , absolútne neznesiteľná. Jeho tvrdohlavosť sa ale teraz ukázala ako kľúčová pre budúcnosť značky. S urputnou vytrvalosťou  si predsavzal, že takto teda nie, že Frantovi a a nikto smiť  nebude a zrodili sa legendárne papierové krabice. Vtedy z toho bol každý paf. Bolo to úplne netradičné riešenie, prameniace z nedostatku kapitálu na obaly. Ako sa ale ukázalo, z núdze sa stala skutočná cnosť a krabice boli konečne "niečo nové". No a ten dizajn .... Bomba.

Vsuvka: Posadnutosť detailami  dizajnu

František samozrejme oslovil niekoľko profesionálnych grafikov, ktorí vytvorili brak. Nudu a šmejd . Nič nevyhovovalo vnútornej Františkovej predstave. A tak Frantovi  nezostalo nič iné, než naučiť sa grafiku. Akokoľvek to znie jednoducho, ja moc takých ľudí nepoznám. Hoci mám jedného v rodině.Požičiam  si príklad môjho švagra. Jemu sa páčilo dievča. Jazdil s ňou autobusom do školy. Veľmi rýchlo si všimol, že je hluchonemá. A tak išiel a doma sa naučil hluchonemecky. Čiže znakovú reč. Ja takých ľudí obdivujem. Niečo chcú, alebo potrebujú, a tak idú a zdolajú prekážky, aby to získali. František šiel, zasadol doma k počítaču a po niekoľkých dňoch a prebdených nociach  urobil grafiku, ktorú dodnes nezvládnu študovaný  grafici. Aj to je príklad toho, že je obrovský rozdiel, keď rovnakú vec robíte srdcom a iba pre prachy. Dodnes si pamätám, ako som bol nútený predlhé minúty zízať na pre mňa nepostrehnuteľné rozdiely v odtieni modrej v slove GAIN15. Dnes má už po  ruke špičkovú grafičku Lucku, ale myslím, že aj tá má v rukáve historky o nekonečných debatách nad mikroskopickými rozdielmi  v umiestnení písmenká Gé v slove Gél, aby to vyhovovalo grafickým predstavám pána majiteľa. A ten produkt von jednoducho nevyjde, kým to nebude úplne presne podľa jeho predstáv.

NÁSTUP EXTRIFIT TEAMU 

... Lenže stále to nebolo ono. Fajn, sem tam sa predala nejaká tá krabica. Proteín ako taký bol kvalitný, takže keď nepredávate zoškrabanú  omietku a nevydávate to za super kreatín apod .., s cenou moc ísť dole nemôžete, takže ako ďalej ? Čím zaujať ? Jasne, reklamou a ucelenejším marketingom. Vo fitness brandži s pomocou nejakého známejšieho športovca . Stálice typu Tomáša Bureša boli rozobrané, Koritenský čoby už dlhoročný odberateľ proteínov Extrifit mal za sebou síce prvé preteky, ale so svojimi 65 kilami a neznámym menom, bol pre značku rovnako tak nezaujímavý ako ona samotná a Slavoj mal práve  pauzu od cvičenia, zakladal rodinu, trochu sa hľadal ... No a tak sa stal prvou tvárou obrovitý a mladý Petr Března , vychádzajúca hviezda s obrovským potenciálom. Lenže ho bolo potrebné slušne vyfotiť. Spomínate na vsuvku o posadnutosti tým najlepším ? Tušíte správne, fotiť nemohol nikto iný, než Josef Adlt. Snáď sa Pepa neurazí, keď napíšem, že v tom čase pred 7 rokmi bol na absolútnom vrchole. A keď je niekto na svetovom top vrchole, spravidla nemá pobyt v ČR. A tak aj Pepa Adlt, čoby fotograf fotiaci tie  najväčšie megastar kulturistiky, toho času prebýval v metropole všetkých fitness aktivít, v kalifornskom Los Angeles. No a kvôli Březnovi  a nejakej  začínajúcej bezmennej firmičke rozhodne nemal v pláne sa vracať. Avšak ponúkol, že chlapci môžu priletieť za ním do USA. Spočiatku bláznivý nápad, ktorý dozrel v absolútne skvelý nápad a František a Peter sa vydali do Los Angeles ... Ale až na druhýkrát, prvýkrát im uletelo lietadlo.

Vsuvka: Vnútorný čas

Je až prekvapujúce, koľkými  pedantnými vlastnosťami disponuje František a pritom si nechá uletieť lietadlo, len preto, že má pocit, že ostatný  na neho počkajú. Nedá sa povedať, že by bol nedochvíľny a už vôbec nie, že by bol nespoľahlivý. Ale keď si potrebuje zafajčiť, fajčí sa. Keď ho zaujme Pixla na Expe, skúma sa tak dlho, kým sa vzájomne nestratíme. Keď sa mu dobre s niekým hovorí, hovorí sa. Je úplne jedno, či štartuje lietadlo, alebo sa zamyká hotel, alebo je plánovaná schôdzka. Teraz je teraz a tamto sa zariadi neskôr. No alebo tiež  niekedy nie ...

Amerikou sa to zlomilo. Amerika bol  predel. O články z výletu Petra Březnu  do Las Vegas, kde trénoval s Milošom Sarčevom u neho v posilňovni spoločne s Hidetada Yamagišim bol obrovský záujem. Práve  tak ako o fotografie z Gold s Gyme, kde mohol Pepa fotiť a iných lokalít Los Angeles. A čo že sa to tam na tých fotkách váľa? Ex..Extrafit, Extrifit, čo to je za blbý názov ? Ale možno  to bude dobré, skúsim to. Jo je to dobré, to si kúpim nabudúce zas ... Už chápete ? Extrifit sa stal známym. Stačilo upozorniť, kvalita už pripútala zákazníka sama. Problém je, že historky z Los Angeles nevydržia  večne. Je potreba viac historiek. S viac ľuďmi. A tak vzniká Extrifit Team v zložení Vojta Koritenský, Petr Března  a Slavoj Bednář. Extrifit sa rozbieha, kupujú sa prvé stroje, prenajímajú prvé  haly, prijíma sa viac zamestnancov, rozbieha sa vlastný e-shop. Maká sa. A maká sa fakt veľa ...

Vsuvka: Pracovitosť

Veľa ľudí začne podnikať preto, aby pracovali menej. Taká je často predstava. Pravdou je, že pracujú viac. Oveľa viac. Pracujú neustále. Mnoho ľudí to zomelie a vyflusne von ako pokrčený papier. Podnikanie, rovnako ako vrcholový šport, vyžaduje vôľu a disciplínu. František má oboje. V prvých piatich rokoch pracoval nonstop. 24 hod. Sedem dní v týždni, vyrobil si 130-kilovú nadváhu a od toho, aby ho to zomlelo, bol krôčik. Dnes je jeho pracovný čas stále silne nadštandardný , ale už si aspoň vyhradil voľné víkendy , opäť cvičí  a s pomocou svojich doplnkov dokázal za posledné dva roky zhodiť 25 kíl a udržiavať sa v obstojnej  forme. Asi sa vám zdá, že Extrifit neskutočne ide . A máte pravdu. ide , ale vaša predstava pravdepodobne nekorešponduje s plánmi Františka Nádvorníka  na ďalší rozvoj značky. Dokonca sa mi zdá, že sa vyrába len preto, aby si mohol kupovať ďalšie hračky do svojich hál. František totiž miluje technológie. Najrôznejšie elektromechanické zariadenie, ktoré riadi počítač, ale mechanické ruky stroja potom na základe softvéru posúvajú, plnia , zatvárajú ... všade vačky, piesty, ventily, vzduchotechnika ... Toto si zhotovovať vyžaduje nezmerné úsilie. Ale snáď raz nastane čas, kedy sa konečne bude pracovať menej. Na druhú stranu, keď robíte niečo, čo vás baví ... A jeho to baví náramne.

Až teraz prichádzam ...

Názov kapitoly je trochu trúfalý, ale nadväzujem ním na úvod celého článku. Takže tu máme na jednej strane Extrifit Team, ktorý je zriadený za účelom propagácie a na strane druhej nekonečné množstvo práce na vývoji firmy a nových produktoch. Čo teraz ?  Možno ste si mysleli, že som vo firme od samého začiatku, ale na scénu vstupujem až teraz. A po ponuke od Františka. Ako aktívny pretekár som bol viazaný sponzorskou  zmluvou ku konkurenčnej značke. Franta to vtedy bral to ako miernu zradu kamaráta. Štuchnutie  do chrbta záhradným nožíkom. Nedivím sa mu. Oslnený svojím prvým sponzoringom, nedbal som na to. S odstupom času sa ukázalo, že pre značku Extrifit to bolo dobre. Dá sa povedať, že sme využili kúzla nechceného. Ja, na skúške  u konkurencie, som získal poznatky, ako to nerobiť. Vitalmax vtedy disponoval najlepším kulturistickými Teamom široko ďaleko. Všetky hviezdy boli tam. Jablonický, Bureš, Kyptová, Vaniš, Lonc, Sedmík za Strongman a ehmm ja, sme tvorili sponzorský Team ... O ktorom ale nikto nevedel, že nejaký Team je. Team, ktorý bol zriadený predovšetkým podľa hesla: "Sľubom nezarmútíš" Nemusím snáď ani dodávať, že u tých sľubov často len zostávalo. To sa u Extrifit nesmelo opakovať. A to som mal mať na starosti ja. Či sa to podarilo, alebo nie, to nechám na posúdenie čitatelia. Takto alibisticky som sa tomu chcel vyhnúť. Pravda ale je, že podarilo, pretože len ja viem, koľko športovcov od konkurencie vyjadruje v súkromnej korešpondencii túžbu patriť do Extrifit Teamu. O menej známych a úspešných pretekároch ani nehovoriac. Každopádne zloženie Teamu vcelku verne odráža pôsobenie Františka v tomto športe. Franta aj naďalej prejavuje nadšenie pre veľké svaly a fanúšikovské srdce pre kulturistiku. Takže Extrifit Team, ak nebudem hovoriť o iných športoch, budú vždy tvoriť poriadne svaly, veľkí chlapi a pekné dievčatá, bez ohľadu na moderné trendy fitnes. Pretože stále je to o srdci, nie len o peniazoch. A ak budete robiť, alebo podporovať niečo proti vášmu presvedčeniu len preto, že to je práve IN, skôr alebo neskôr sa to ukáže a zákazníci túto faloš prekuknú.

Vsuvka: Poctivosť a férovosť.

Ak niečo František skutočne neznáša, je to pozlátko a faloš. František nie je typ uhladeného managera v kravate a ružovej košeli. Vlastne som ho v kravate v živote nevidel. A to do toho rátam aj to, že mi išiel za svedka na svadbe. Ale je to typ managera, človeka, chlapa, kde vyrieknuté slovo platí. Kde ponuka bude splnená. Keď dnes čítate, ako kto má akého sponzora, spýtajte sa tých ľudí zase za pol roka. Počujete len, že sľubovať je ľahké, plniť horšie. To v Extrifite neexistuje. Čo je sľúbené, to je splnené. Je to jedna z kľúčových vecí, na ktorej  si František zakladá. Firma je bez dlhov, bez úverov, má Top rating AA, ktorý má len 0,2% firiem v ČR - tzn. excelentné platobná morálka a najvyššie medzinárodné ocenenie za bezchybné platobné správanie. Tzn. najvyššie medzinárodné odporúčania pre spoluprácu so spoločnosťou Extrifi. K tomu, aby ste toto všetko mohli splniť, musíte byť vnútorne poctiví. Poctivosť k prístupu k zákazníkom sa prejavuje aj tak, že v Extrifite sa do etikiet započítavajú sacharidy aj z farbiva. To inde nie je. Ak vidíte žltý proteín a na etikete je v sacharidoch  nula, je to lož. Alebo skôr v medziach noriem upravená pravda. Táto nepoctivosť u Františka  nemá miesto.

SÚČASNOSŤ ...

Letom svetom sme sa dostali do súčasnosti. Do času, kedy značka má štyri výrobné haly, desiatky zamestnancov, je finančne stabilizovaná, českým zamestnancom vypláca nadpriemerné mzdy v regióne a produkuje výrobky svetových kvalít. Gélový rad produktov je unikátny svojho druhu, ActiNox a AminoFree ® peptides znesú porovnanie s akýmkoľvek špičkovým produktom svojej triedy na svete. Za zmienku stojí aj ucelená rada NO produktov a v blízkej dobe i proteínov zo všetkých možných mysliteľných surovín. Áno, aj vegánskych proteínov sa čoskoro dočkáte, rovnako tak ako mnoho iných ďalších výrobkov značky Extrifit. Veľký rozruch spôsobí aj chystané špeciálne zloženie aminokyselín, na ktorých sa pracuje už vyše pol roka ... Odo mňa sa o nich asi dozviete, ale ich stvoriteľom bude kombinácia inteligencie, pracovitosti, všímavosti, zanietenosť a manažérskych schopností zhmotnených do osoby Mgr. Františka Nádvorníka.

POVEDALI O ŇOM ..

Slavoj Bednář :

"V živote stretnete milióny ľudí, ale len naozaj pár z nich vám vstúpi zásadne do života. A tak vnímam Františka Nádvorníka ja. Zážitky s ním by stačili minimálne na knihu. Nie je moc ľudí, s ktorými som sa tak nasmial a popri tom urobil aj kopu zmysluplných a fajn vecí, ktoré nakoniec vyústili v skvelú spoluprácu. Tak vnímam prepojenie  jeho jedinečného Extrifitu  a splnenie mojich snov v športe, ktorý je už 20 rokov mojou pevnou súčasťou. Krásne je, že aj keď nemáme moc príležitostí sa vídať, vieme jeden o druhom a ideme ďalej po spoločnej ceste. A na  jednu chvíľu  nezabudnem nikdy. Naše prvé stretnutie. :-) Bol som deň pred Majstrovstvami Čiech juniorov 2001 a Frata  prišiel do posilňovne. Pozrel na mňa a s úplne vážnym pohľadom povedal: "Ty vole, tak tento junior už vždy bude stáť na debne." Neviete, čo taká veta urobí s životom ambiciózneho chlapca. :-) Vyhral som ten rok absolútne Čechy aj Republiku a na Svete skončil druhý. A už vždy som chcel stáť na bedni a ísť si za svojím !! Je skvelé , že môžeme ísť s Františkom spolu.

Sabina Pleváková :

Keď  som sa pridala do tímu Extrifit, dokopy som nevedela do čoho idem. Áno, doplnky výživy sú jedna vec a to dokážete ohodnotiť rýchlo, ale podstatné na celej spolupráci a či to bude fungovať, sú ľudia okolo, ktorý tvoria tím. Každý tím potrebuje niekoho, kto ho vedie a nieje nič lepšie , ak to je človek, ktorý stál za samotným nápadom a životom firmy. U nás je týmto človekom František. Pre mnohých z verejnosti asi utajená osobnosť, a mnohý ani nevedia, za čím všetkým stojí. Sú majitelia firmy, ktorý niečo vlastnia, pretože to zdedili, alebo zainvestovali do niečoho , čo riadi niekto iný. A takto som si predstavovala Františka aj ja, podnikateľa, ktorý k niečomu prišiel... Ale opak bol pravdou a priznávam, že pri našom zoznámení ma prekvapil človek zanietený do svojej práce, neustále pracujúci, plný energie a nápadov. Človek, ktorý z ničoho vytvoril prosperujúcu firmu a TREND, lebo pojem Extrifit, nieje dnes už len názov firmy, je to štýl s ktorým chcú ľudia žiť a byť jeho súčasťou. A vytvoriť takúto veľkú rodinu dokáže len silná osobnosť.

Ing. Martin Jebas (majiteľ e-shopu Ronnie.cz)

Pamätám, ako v máji 2009 som bol v našom sklade, ešte na Valtínovské ulici, a práve tam Franta prišiel s tovarom - vtedy ho ešte vozil sám - a hlavne, bolo to len v kufri osobného auta. To je pekné porovnaní s tými kamiónmi, čo vozia tovar teraz :). Ale o tom hovoriť nechcem, skôr to mám v hlave preto, že to bol prvý okamih, kedy som videl vtedy nové obaly. Moja prvá myšlienka v tej chvíli bola, a pamätám to ako teraz, že "Franta začal voziť asi niečo z Ameriky." Kdeže Amerika, nové obaly v škatuliach s "hard" dizajnom, ktorý sa perfektne osvedčil a v ktorom bol Extrifit ďalší pár rokov. Druhá spomienka pár rokov stará. U nás na fóre Ronnie.cz sa viedla nejaká diskusia nad suplementami  a mňa pri tom napadlo, že jeden z tých podnetov by stálo za to vyrobiť, že by sa to ľuďom mohlo páčiť. A tak som to volal po chvíľke Frantovi , bol to nejaký deň večer, a on na to hovorí, že nápad dobrý, ale že toto technologicky nepôjde vyrobiť ... Tak sme sa rozlúčili - a za tri hodiny, už v noci, telefón od Franty, ktorému to jednoducho nedalo, išiel do laboratória a začal miešať skúšobné vzorky ... a tak vznikol základ jedného zo súčasných NOček ... A ešte tretí, z minulej nedele, sedím v práci a riešim e-maily, práve  jeden píšem aj Frantovi ... odpoveď prichádza za pár minút, pretože on sedí v práci tiež . Čo na tom, že je nedeľa dve hodiny ráno ... :)

Produkty v článku

Obľúbené EXTRIFIT® Hero

EXTRIFIT® Hero

61,00 € 81,60 €

Novinka EXTRIFIT® Agrezz®

EXTRIFIT® Agrezz®

1,80 € 2,40 €

Súvisiace články

Čo je BCAA?

Čo je BCAA?

Čo je BCAA? Sú to aminokyseliny s rozvetveným reťazcom a ich úloha v budovaní svalovej hmoty a zlepšovaní výkonu je dobre zdokumentovaná. Zobraziť celý článok

Voľný beh, dlhý beh, výbeh do kopcov alebo trail running. Poznáte rozdiely?

Voľný beh, dlhý beh, výbeh do kopcov alebo trail running. Poznáte rozdiely?

Zašnurovať si bežecké topánky, urobiť niekoľko cvikov na zahriatie, vložiť si slúchadlá do uší a vyraziť. Takto jednoducho to naoko vyzerá. Kým sa však rozbehnete na trať, mali by ste urobiť ešte jedno zásadné rozhodnutie. Aký typ behu to bude dnes? Voľný beh, regeneračný, tempový alebo beh do kopca? Rovnako… Zobraziť celý článok

Zabezpečená online platba

Zabezpečená online platba

Vlastníme SSL / bezpečný certifikát

Odoberajte novinky

Dostávajte pravidelné informácie o novinkách e-mailom

Táto stránka je chránená sytémom reCAPTCHA od Google s ochranou súkromia a podmienkami používania.

Vyplnením kontaktných údajov vyjadrujete súhlas so spracovaním vašich údajov v rámci Extrifit Slovakia
a pravidelné zasielanie noviniek.
Je možné sa z pravidelného odoberania noviniek kedykoľvek odhlásiť cez zaslaný newsletter.
Týmto vyhlasujeme, že vaše údaje nebudú použité na iné účely.