MARKETING EXTRIFITU ? IBA KÚZLA A ČARY ?

Zdá sa, že veľkí chlapci vo vláde sa včera poškriepili trochu viac ako obvykle, takže v nasledujúcich mesiacoch môžeme v priamom prenose sledovať veľkovýrobu vzdušných zámkov a nekonečný festival planých sľubov. Trebárs ODS nám sľubuje, že bude chrániť naše súkromie a slobodu. Čo znamená, že si túto značku budete môcť v októbri kúpiť za päť korún vo výpredaji. Nikoho nebude zaujímať. Nie že by tá myšlienka nebola ušľachtilá, ba naopak, ale pár milovníkov starej doby  bez facebooku a s tlačidlovým telefónom ich  do snemovne asi nedostane. Zvyšok už súkromie dávno odovzdal do korporátnych paží Marka Zuckenberga a "slobodne" sa riadi jeho pokynmi. Takže zamestnanci tajných služieb budú čo nevidieť stáť frontu na úrade práce , hneď vedľa bytových tipérov . Tí už ukončili živnosť dávno, pretože pracne zisťovať, kam kto odišiel na dovolenku, aby mu bolo možné vybieliť byt , hoci nie tak úplne podľa majiteľovho želania, je celkom prežitok, keď poznáme čas odletu a cieľovú destináciu aj s hotelom. Keď dnes budete chcieť niekoho sledovať s teplými papučami na nohách, jednoducho mu pošlite žiadosť o priateľstvo. Keby sa točil prvý diel Terminátora dnes, hľadanie Johna Connora by zabralo desať minút a bolo by po kine . Začalo by to tým, že ako iné nastávajúce mamičky, by aj Sarah Connorová vystavila svoj ultrazvukový snímku pupku, kde by bystré elektrické oko terminátora  v hmlovine rozšifrovali opuchnutú spermiu, jako sa v nasledujúcich týždňoch mení , potom metastázuje do votrelca, až sa z toho vymrští rozkošný potápač, pripravený na najužší prielez vo svojom živote, aby potom o niekoľko rokov neskôr zasvätil celý svoj život dostať sa aspoň svojou časťou zase dovnútra. Ale to predbieham. Medzitým môže mapovať oslavu pôrodu, originalitu blahoželaní od neznámych ľudí, potom prvý nočníček, v ňom prvý bobeček, po bobečku zoubeček a Jůůů, už tu máme prvý darček. Letí to. Takže mapujeme prvé krôčiky v škole, obdivujeme šikovnosť Johníka na besiedke, potom zápis (Johníček je samozrejme najšikovnejší a najchytrejší), prvé vysvedčenie s veľkou jednotkou, krúžky, ďalšie VIZO. Johníček už nie je nejchytřejší, ani najšikovnejší, vlastne je to spratek, čo si založil vlastný fejsbuk a tak je načase zaslať ďalšie žiadosť a monitorovať prvú vzrážku , chlastačku, bozkačku  a plánovačkou kde a o  koľkej  bude. Načo sa tam náš Terminátor dostaví s vercajk, nasype pár brokov do gebule  a je po schovávačce. A po filme.

Žijeme skrátka virtuálne so všetkým a pritom sa na to sťažujeme. Sťažujeme sa na morálku, uvoľnené mravy, pokleslú zábavu a priehrštie útokov na nízke pudy. A že vraj v tom vyniká Extrifit, ktorý na svojich stránkach ukazuje zadky, prsia, zadky a zase prsia. Dievčat. Je to nemorálne, lacné a využívame nešťastné dievčatá len preto, aby sme predali viac proteínov. Prezentácia Extrifit sa vraj zvrhla. Paradoxne to čítam hlavne u fotiek, v ktorej je daná zabalená do pančúch, gatí  a ďalšieho odevu, mnohonásobne viac zakrývajúci telo, než úbor súťažnej  bikiny. A viete čo ? Máte pravdu. Lenže to nebolo nikdy inak. Vlastne áno , bolo. Bolo to oveľa zvrhlejšie . Dnes, keď chcem dať na našu stránku fotku pekných  dievčat , jako držia  oranžovú piksľu, v hlave sa mi rozbliká asi tisíc kontroliek, ktoré musím postupne zhasínať iba preto, aby náhodou neprišiel k morálnej úhone nejaký rodový inžinier. Je na fotke milimetrová časť dvorca bradavky? Jejda, to nemôžem, tuto pán by z toho dostal žihľavku. Je Carnitin držaný v dostatočnej vzdialenosti od ohanbia ? Uff, áno, inak by do biela rozpálený pohoršeneci už žhavili klávesnicu. Nie je HellGel v nejakom dvojzmysle ? Akože gél, peklo, do toho spotené dievča , viete ako ? No ... risknem to a uvidíme. Prasácky marketing, len čo je pravda ...

Ak to teraz čítajú násťroční čitatelia, neverte tomu, čo vám hovoria rodičia o tom, že dnes je to samá nahota. Pretože vám poviem, čo by som tam dal  v čase, keď ste si v lete na ktoromkoľvek kúpalisku alebo pláži, pripadali ako pastierikovia kôz. Napálil by som na stránky nejakú fanatickou vyznávačky minimalizmu, ktorej  na zakrytie tela postačí 3 cm2 textilu, pomazanú  HellGelom a s popisom: Keď to do seba pred tréningom vysrkáš, budeš napumpovaný , že tí praskne cievka. A bola by to tá nejpravdivější vec, ktorú by som kedy napísal. To by bol ešte len marketing ! Lenže dnes si musíme vystačiť so soft verziou , pretože v prípade hard verzie by zakročil Mark so svojou partiou ajťákov, vypojili by nás zo siete natotata a ešte by mi prišli zobrať noťas, ktorý produkuje tieto chlípne fotky . Rezať hlavy on-line je totiž OK, kdežto zverejňovať pomazaná plastikové cecky Thermogelem, je ako roznášať Ebola.

Lenže v skutočnosti je to všetko úplne inak. Skutočne častokrát počujem, ako je marketing Extrifit premakaný, cielený, agresívny a tak ďalej ... Lenže nič cieleného, ​​ani nejako ultra premysleného v tom nie je. Celý ten fígeľ je v tom, že všetci tí, čo sú spojení so značkou Extrifit jednoducho robia to, čo ich baví a čo majú radi. Pretože len za týchto podmienok môžete vyniknúť. Takže pána Nádvorníka, majiteľa značky, baví vymýšľať výrobky a piplať ich k dokonalosti. Dokáže sa pohrať so zložením, chuťou a dizajnom celé mesiace bez ohľadu na to, či je to IN, OUT, alebo čo vlastne. Proste ho baví proces výroby toho najlepšieho možného produktu podľa jeho názoru. Výrobku, za ktorý by minul vlastné peniaze. Z továrne teda nikdy neodišlo nič, čo by bolo síce dobré na kšeft, ale s funkčnosťou či kvalitou by nepanovala spokojnosť. No a mňa zase bavia borci, čo majú cievu na bicáku hrubšiu ako je noha Ewy Farne, alebo zdvihnú pol tony naraz a nemáte u nich problém s identifikáciou pohlavia, lebo  majú pol kila gélu na hlave a veľkosť tričiek S. A ako sa zdá, baví to nielen mňa, ale aj dievčatá. A opačne, zaplaťpánboh , stále ešte sa mi páčia pekná ženská tela, ktoré nezakrýva zbytočne hrubá vrstva puritánstva. A napriek všetkým feministom, genderistom, rovnostárom a pokrokárom, skrátka všetkým tým mudrlantom s patentom na svetonázor, ktorých tým samozrejme s gustom urazím, sa zdá, že sa to páči aj ostatným chlapíkom. A o tom je celý ten marketing Extrifit. O prirodzenosti správanie, o zábave, o poctivosti a o tom, čo nás či už verejne alebo skryto baví. Proste kúzla a čáry.

 

Produkty v článku

Súvisiace články

Zabezpečená online platba

Zabezpečená online platba

Vlastníme SSL / bezpečný certifikát

Odoberajte novinky

Dostávajte pravidelné informácie o novinkách e-mailom

Táto stránka je chránená sytémom reCAPTCHA od Google s ochranou súkromia a podmienkami používania.

Vyplnením kontaktných údajov vyjadrujete súhlas so spracovaním vašich údajov v rámci Extrifit Slovakia
a pravidelné zasielanie noviniek.
Je možné sa z pravidelného odoberania noviniek kedykoľvek odhlásiť cez zaslaný newsletter.
Týmto vyhlasujeme, že vaše údaje nebudú použité na iné účely.