SABINA PLEVÁKOVÁ - VERÍM ŽE PRINÁŠAM NIEČO ČO TU STÁLE CHÝBA

SABINA PLEVÁKOVÁ - VERÍM ŽE PRINÁŠAM NIEČO ČO TU STÁLE CHÝBA

Autor článku: Extrifit Slovakia

Rozhovor sa Sabinou Plevákovou o novej rade doplnkov pre ženy, o tom, ako a prečo taká rad doplnkov vôbec vznikla a akú úlohu v tom zohrala jej osoba.

Ahoj Sabina, posledných niekoľko dní môžeme sledovať reklamnú kampaň, ktorá je úzko spätá s tvojou osobou. Môžeš nám načrtnúť o čo ide ?

Áno, máš pravdu, že tie nové výrobky úzko súvisia somnou. Už zhruba pred dvoma rokmi som pokukovala po doplnkoch, ktoré by som využila nielen vo svojej príprave na súťaž, ale aj v tom bežnom mimosúťažnom fitness živote. A zistila som, že niečo také, čo by som si ja predstavovala, tú na trhu vlastne nie je. Túto svoju myšlienku som niekoľkokrát načrtla pánovi Nádvorník, majiteľovi Extrifit, a zhodli sme sa na tom, že by bolo dobré vytvoriť samostatný ženský rad produktov, ktoré by však netvorili len prebalené bežné produkty, ale obsahovali by prvky presne podľa mojich požiadaviek a predstáv. Tak vznikla Womenline, ktorú momentálne uvádzame na trh.

Ponúkajú tieto doplnky i nejaké benefity pre mužov ?

Tak samozrejme že áno, ale ide skôr o to, že tie špeciálne prvky ocenia skôr ženy ako muži. Napríklad zloženie proteínu vyložene vychádza v ústrety ženám, pretože niektoré majú pri väčšej konzumácii proteínov špecifické ženské problémy, ktoré my sme chceli touto radou odstrániť alebo zmierniť. A to je ten najuniverzálnejší produkt. Ostatné sú ešte špecializovanejšie.

Ako veľkú úlohu v tom zložení hrá tvoja osoba ?

Začalo to tým, že som na Extrifit predniesla nejakú víziu na nové produkty zamerané na moje špeciálne požiadavky. Najskôr teda bolo potrebné si ujasniť, aké výrobky vytvoriť, na čo by mali byť a čo by mali obsahovať. To druhé tému už potom bolo ladenie konkrétneho obsahu. Na to už nemám také vedomosti, aby som vedela či mnou predložené suroviny vôbec zlúčiť možno, či sa to nebude vzájomne rušiť a podobne. Ale také znalosti má pán Nádvorník a tak sa postupne ladilo zloženie tak, aby splnilo to moje "zadanie" a odporúčania. Následne nato sme niekoľko mesiacov výrobky testovali a dolaďovali až k finálnej verzii.

Dobre, poďme sa teda pozrieť na nejaké produkty. Vidím tu akýsi Beauty Booster, to mi je jasné, že ja to asi ťažko využijem, ale napriek tomu ma zaujíma, o čo presne ide ?

Ide samozrejme o výživu tých atribútov ženskej krásy. O výživu vlasov, nechtov, tie látky tam obsiahnuté výrazne prispievajú k lepšej pleti. Konkrétne tento produkt mi veľmi chýbal v príprave na súťaž. Bikiny fitness je samozrejme o vydietovaném tele, ale tá diéta by sa nemala prejaviť v tom, že máte zlú pleť, padajú vám vlasy a tak podobne. Ja som sa na toto vždy veľmi zameriavala, veľa som študovala, ktoré vitamíny a minerály mi v tomto ohľade môžu pomôcť a jedla napríklad  10 výrobkov, aby som tie jednotlivé zložky do seba dostala. Takže my sme urobili to, že sme tie kľúčové látky dali dohromady a pridali sa ešte nové prvky. Vznikol tak komplexný produkt, ktorý pomôže pretekárkam  udržať si zdravý vzhľad aj vo finálnych fázach diéty. Ale užívanie Beauty Booster je samozrejme perfektné aj pre bežnú užívateľku, ktorá sa rozhodne redukovať stravu a môže sa stať, že vďaka nie úplne pestrej strave jej  niektoré látky budú chýbať. No a v neposlednom rade to iste ocení každá žena, ktorá chce jednoducho vyzerať dobre, pretože krása - pevnosť vlasov, nechtov a vzhľad pokožky často závisí práve od správnej výživy zvnútra.

Potom tu máme Fat Burner. Je tam nejaká zmena oproti napríklad Fatallu ?

Každý, kto si vyskúšal Fatall, mi asi potvrdí, že to je skutočne veľmi silný spaľovač. Womanline Fat Burner bude rovnako účinný, ale niektoré prvky sú v ňom potlačené a iné zase naopak zvýraznené. Niektoré bylinné výťažky v ňom pôsobia ako antoxidanty, iné zase podporujú hormonálny systém ženy. Zároveň je to spaľovač tuku pre ženu modernej doby, ktorá musí byť aktívna po celý deň. Preto je v ňom pomerne vysoká dávka kofeínu, zelený čaj a ďalšie energetické látky.

Predtým si spomenula najuniverzálnejší produkt z radu Womenline - proteín Whey3. Môžeš mi teda povedať, nakoľko vychádza v ústrety potrebám žien ?

Asi nie je tajomstvom, že ženy sa rady pochutnajú. Preto je u Whey3 kladený veľký dôraz na chuť a tiež stráviteľnosť. Špičkovú stráviteľnosť zabezpečuje vysoká dávka nových, moderných, tráviacich enzýmov. Čo sa týka chute, použili sme trojzložkový proteín, ktorý zabezpečil takú špecifickú, lahodne krémovú, konzistenciu. Zároveň sme použili množstvo prírodných zložiek, ktoré tiež prispievajú k lahodnej chuti a vôni proteínu. Vo vanilkovej príchuti sú skutočné vanilkové semienka, v čokoláde je pravé kakao, v jahode je veľké množstvo drahého lyofilizovaného ovocia, obrovsky sa teším na kokosovú príchuť, kde je strúhaný kokos, a navyše pridanej kokosové mlieko, takže tá chuť je veľmi plná a reálna. Tým sa trochu vraciam k tvojej otázke, či sú tie produkty vhodné aj pre mužov. Tu vidíš, že áno, ale ruku na srdce, väčšine kulturistov je to jedno, či mu tam plávajú vanilkové semienka, alebo nie. My ženy sme v tomto ohľade predsa len trochu iné, chceme, aby produkt voňal a bol skvele zabalený. A až pocítiš vôňu kokosu, alebo tej vanilky ... to je niečo fantastického. Avšak stále ešte hovoríme o takých prvých lastovičkách , ďalšie a ďalšie produkty totiž ešte budú nasledovať.

Ty si spomenula obal, ktorý je výrazne iný, než je bežná produkcia Extrifit. Aj ten sa tvoril podľa tvojich predstáv ?

Extrifit, hoci vznikol ako hardcore značka predovšetkým pre mužov, si získal až prekvapivo veľmi veľkú popularitu u žien a my by sme radi oslovili aj ďalšie. Woman line  by sa rada priblížila aj ženám z takej tej širšej skupiny fitnes cvičeniek a aktívne športujúcich žien. Tie výrobky spĺňajú najprísnejšie kritériá aj pre špičkovú fitness pretekárku , ale tým dizajnom chceme osloviť aj tie "obyčajné" ženy, ktoré nemusia najneskôr  do zajtra vyštudovať fitnes školu a získať päť diplomov z výživových kurzov, aby si mohli kúpiť nejaký proteín. Jednoduchosť a ľahkú identifikáciu toho, že to je určené nám, ženám, sme chceli preniesť aj na tie obaly a myslím, že sa to vážne podarilo. K tomu máme pripravený aj kompletné merchendising, a verte, že športovú tašku v dizajne Womenline si vážne zamilujete. Keď to celé zhrniem, tak Women line je značka určená ženám s kvalitou, ktorú prináša Extrifit. To najlepšie zloženie produktov sme zabalili do luxusného dizajnu, s ktorým sme sa vyhrali presne  tak starostlivo ako so špeciálnym zložením produktov pre ženy. Verím, že na trh prinášame pre ženy niečo, čo tu stále ešte chýba.

Sabina, keď o tom tak hovoríš, absolútne vnímam tvoje nadšenie a nedá mi, aby som ti nepoložil poslednú otázku. Na akej úrovni je práca na tejto novej značke v porovnaní s tvojimi najlepšími športovými výsledkami ?

To je ťažká otázka, ale celé to vnímam ako významnú súčasť toho, čo som vo fitness dosiahla. Pre mňa je obrovsky dôležité, že som pomohla vytvoriť niečo, čo bolo presne podľa mojich predstáv, že som do toho mohla hovoriť, zasahovať a podieľať sa na tom. Som rada, že moje slovo má nejakú váhu a vlastne mi celé to účinkovanie vo fitness dáva zmysel. Akonáhle niekto dosiahne športových úspechov a ja som vyhrala v amatéroch všetko, motivácia je ťažšia a zmysel toho všetkého sa hľadá horšie. Áno, prestúpila som do IFBB Pro, môžem bojovať ďalej a snažiť sa o čo najlepšie výsledky, ale už to nie je také. Už tam chýba ten adrenalín. Preto som rada za túto príležitosť, kam som mohla odtlačiť všetky tie vedomosti a skúsenosti a momentálne je práca na Women line to, čo ma napĺňalo a čo ma baví. A tá práca samozrejme nekončí, takže je to Women line, ktorú momentálne zaraďujem veľmi vysoko medzi moje úspechy.

Komentáre: