Blog

100 OPAKOVANÍ - PEKLO NA ZEMI

100 OPAKOVANÍ - PEKLO NA ZEMI

Série o 100 opakovaniach vám môžu ponúknuť niečo, čoho sa pri tréningu o nízkom počte opakovaní určite nedočkáte. Zobraziť celý článok

ROBÍM VŠETKO SPRÁVNE , TAK PREČO NERASTIEM ?

ROBÍM VŠETKO SPRÁVNE , TAK PREČO NERASTIEM ?

Pár poznatkov , pár ľudových porekadiel a k odpovedi sa snáď dopracujeme  Zobraziť celý článok

Karlos Vémola , tréning s činkami a suplementačný plán

Karlos Vémola , tréning s činkami a suplementačný plán

Karlos má už po operácii ramena, ale my sme ešte pred ňou natočili video z tréningu. Zobraziť celý článok

Ako počítať objem tréningu?

Ako počítať objem tréningu?

V tréningu je dôležité nastaviť niekoľko parametrov. Medzi najzakladanejšie a prvotné pri nastavovaní tréningového plánu patria objem, intenzita a frekvencia tréningov. Zobraziť celý článok

Osobným Lockdownom k progresu

Osobným Lockdownom k progresu

Eat, sleep, gym, repeat, slogan, ktorý kdekto nosí na tričku a málokto sa tým skutočne riadi, nadobudol reálneho významu. A priniesol reálny progres. Zobraziť celý článok

Ako na bicepsy podľa Doriana Yatesa

Ako na bicepsy podľa Doriana Yatesa

Pokiaľ ide o bicepsy, užil som si s nimi svoje, takže môžem poradiť každému športovcovi, ktorý má problémy s touto - síce malú, ale zato atraktívue - partiu ... Zobraziť celý článok

Ako trénovať efektívnejšie? Spoznajte anabolizmus a katabolizmus

Ako trénovať efektívnejšie? Spoznajte anabolizmus a katabolizmus

Ak sa aktívne venujete cvičeniu, určite je vašim cieľom nabrať svalovú hmotu a odbúrať tuk. Nestačí však len správne nastaviť tréning. Mali by ste poznať procesy vo svojom tele, ktoré majú na rast a úbytok svalovej hmoty významný vplyv. Zobraziť celý článok

Monika Špačková - Tréning chrbta

Monika Špačková - Tréning chrbta

Ako cvičí chrbát držiteľka Elite Pro karty v kategórii Bikini fitness Monika Špačková? Kto je jej vzorom a na čo sa momentálne pripravuje? Pritiahne sa na hrazde, alebo nie? Zobraziť celý článok

Polnočné jedlo pre podporu nárastu svalovej hmoty

Polnočné jedlo pre podporu nárastu svalovej hmoty

Premýšľali ste niekedy nad tým, čo sa deje s vašimi svalmi, keď spokojne spíte ?     Zobraziť celý článok

Vhodné predtréningové jedlo

Vhodné predtréningové jedlo

Zvraciať môžete z intenzívneho tréningu, ale tiež zvyčajne z nevhodne prijatej stravy pred ním. A to je prinajmenšom hlúpy variant. Povieme Vám ako sa tomu vyvarovať. Zobraziť celý článok

Odoberajte novinky

Dostávajte pravidelné informácie o novinkách e-mailom

Táto stránka je chránená sytémom reCAPTCHA od Google s ochranou súkromia a podmienkami používania.

Vyplnením kontaktných údajov vyjadrujete súhlas so spracovaním vašich údajov v rámci Extrifit Slovakia
a pravidelné zasielanie noviniek.
Je možné sa z pravidelného odoberania noviniek kedykoľvek odhlásiť cez zaslaný newsletter.
Týmto vyhlasujeme, že vaše údaje nebudú použité na iné účely.