Blog

Ako na domáce proteínové tyčinky?

Ako na domáce proteínové tyčinky?

Ste smädní po bielkovinách? Je to prirodzené, veď bielkoviny (proteíny) sú nevyhnutné pre každú zdravú bunku v tele. Vyplýva to z ich základnej stavebnej funkcie, rovnako aj z významného postavenia medzi dôležitými zdrojmi energie. Ľudské telo si jednoducho zakladá na bielkovinách pre stavebné a metabolické procesy, pre reguláciu hormonálnej sústavy a na udržanie optimálnej telesnej hmotnosti. Sme teda zodpovední za každodenný príjem bielkovín. Preto odporúčame domáce proteíny tyčinky! Zobraziť celý článok

Účinné cviky na brucho po pôrode

Účinné cviky na brucho po pôrode

Každé telo po pôrode potrebuje regeneráciu. Je to prirodzený proces bez ohľadu na rozdiel medzi aktuálnou hmotnosťou a pred tehotenstvom. Účinným spôsobom, ako sa dostať do formy, je pravidelný tréning. Tehotenstvo a následne pôrod sú ale spúšťačom ďalším telesných zmien, ktoré si neraz vyžadujú prioritnú pozornosť. Sú to hormonálne, emočné, ale aj mnoho ďalších dôvodov, pre ktoré odteraz fungujeme v inom režime. Zobraziť celý článok

Cviky na biceps doma

Cviky na biceps doma

V kulturistike predstavuje natoľko špecifický sval, že o jeho udržiavaní sa postupne vyčlenili jednotlivé teórie. Mnohé z nich sa týkajú nielen tréningov s bicepsovými cvikmi, ale aj samotného postavenia bicepsov medzi svalovými skupinami. Dnes im aj my venujeme patričnú pozornosť, o čom svedčí výber obľúbených cvikov na bicepsy doma. Zobraziť celý článok

Čo jesť pred tréningom?

Čo jesť pred tréningom?

Nie, nebudeme vám radiť niečo malé a ľahké, pretože to nijako nevysvetľuje podstatu problému. Táto fráza o vhodnej výžive pred tréningom sa spopularizovala natoľko, že už zabúdame na zodpovedné formovanie športovej gramotnosti. Pritom je to také jednoduché - výživa pred tréningom obsahuje komplex vitamínov a minerálov podľa vlastných tréningových cieľov. Viac prezradíme už v tomto príspevku! Zobraziť celý článok

Aká je denná dávka zinku?

Aká je denná dávka zinku?

Nestačí, keď za symbolom krásy hľadáme len vlasy. Vlasy v dobrej kondícii sú už vonkajším prejavom podporovaných zmien v tele. Jedným účinným stimulantom je zinok ako významný stopový prvok. Paradoxne sa ho v tele nachádza v porovnaní s inými cennými látkami málo. Zato patrí k osvedčeným na zlepšenie imunitných reakcií. Zobraziť celý článok

Čo sú peptidy?

Čo sú peptidy?

Peptidy v športovej výžive dokazujú, ako každý článok potrebuje medzičlánok, spoluúčasť a koordináciu. Inak strácajú funkčnosť a význam. Peptidy síce umožňujú širšie využitie v medicíne a v športe, avšak za ich vznikom sú konkrétne skupiny zlúčenín viazané charakteristickými väzbami. Zobraziť celý článok

Kyslá kapusta. Potravina, alebo zázrak?

Kyslá kapusta. Potravina, alebo zázrak?

Potravina, ktorej je venovaný tento článok je kyslá kapusta. Pokiaľ ste to pri predstave na ňu článok nezavreli a čítate ďalej, tak mi dovoľte, aby som vám túto SUPER potravinu trošku predstavil. Zobraziť celý článok

Zaujímavé recepty na bielkovinové raňajky

Zaujímavé recepty na bielkovinové raňajky

Bielkoviny nie sú žiadnou „vedou“, ale dopriať si ich na raňajky je často náročné. Vyplýva to z našich bežných zlozvykov a nerestí. Jedným z hlavných problémov je úplne vynechávanie raňajok alebo znížený príjem bielkovín na úkor sacharidov a tukov. Bielkoviny ako makronutrienty sú nenahraditeľné a telo z nich čerpá pre základné metabolické procesy. Preto najlepší štart do dňa tvoria práve bielkovinové raňajky. Zobraziť celý článok

Ako na chudnutie po 50?

Ako na chudnutie po 50?

Každou vekovou dekádou podlieha telo významným zmenám. Sú to kondičné, hormonálne a metabolické, ale aj stravovacie a v neposlednom rade mentálne. Uvedomujeme si, že starneme, no zároveň si stále chceme dopriať plnohodnotný život. Ako na to? Zobraziť celý článok

Ako chôdza spaľuje kalórie?

Ako chôdza spaľuje kalórie?

Chôdza je pre človeka prirodzená a zároveň jedným z najlepších stimulantov končatín. Pre zdravého jedinca sa stáva až natoľko zautomatizovaným pohybom, že už ho nevnímame ani ako proces pri istej vyváženej technike, ani ako účinok s nejedným dôsledkom na zdraví. Záleží len na nás, či sa chôdzi postavíme čelom alebo chrbtom. Na jednom sa ale športová verejnosť zhoduje – chôdza je nástrojom na spaľovanie kalórií. Zobraziť celý článok

Zabezpečená online platba

Zabezpečená online platba

Vlastníme SSL / bezpečný certifikát

Odoberajte novinky

Dostávajte pravidelné informácie o novinkách e-mailom

Táto stránka je chránená sytémom reCAPTCHA od Google s ochranou súkromia a podmienkami používania.

Vyplnením kontaktných údajov vyjadrujete súhlas so spracovaním vašich údajov v rámci Extrifit Slovakia
a pravidelné zasielanie noviniek.
Je možné sa z pravidelného odoberania noviniek kedykoľvek odhlásiť cez zaslaný newsletter.
Týmto vyhlasujeme, že vaše údaje nebudú použité na iné účely.