Blogger - Ján Caha

Ján Caha

Športový dietológ a tréner

Ján  Caha
Zabudnite na nezmysly o doplnkoch výživy

Zabudnite na nezmysly o doplnkoch výživy

Kreatínový otok, proteínom zničená pečeň, doplnky plné chémie! POzrime sa na tieto mýty.  Zobraziť celý článok

Prečo si nedať hneď po tréningu sprchu, ale počkať a urobiť Cool Down ?

Prečo si nedať hneď po tréningu sprchu, ale počkať a urobiť Cool Down ?

Aj cool down má v našom tréningu svoje dôležité miesto a mali by sme mu venovať pozornosť, ktorá nám môže dozaista pomôcť zvýšiť odpoveď kvalitného tréningu v podobe svalového rastu.  Zobraziť celý článok

Ideálny počet opakovaní pre svaly a silu

Ideálny počet opakovaní pre svaly a silu

Odborný text, ktorý sa snaží nájsť odpoveď na zásadnú otázku v kulturistike. Aký je ten správny počet opakovaní. Zobraziť celý článok

Ako by mal vyzerať môj WARM-UP? 2. diel

Ako by mal vyzerať môj WARM-UP? 2. diel

Pokračovanie 1. dielu. Ako sa správne pripraviť na tréning, aby ste podali čo najlepší výkon. Zobraziť celý článok

Ako by mal vyzerať môj warm-up? 1. diel

Ako by mal vyzerať môj warm-up? 1. diel

Zahriatie tela pred trénigom je pre váš výkon a zdravie nemierne dôležité Zobraziť celý článok

Ako svaly rastú a prečo po tréningu bolia?

Ako svaly rastú a prečo po tréningu bolia?

"No pain, no gain" poznáme všetci. Ale je nutné, aby vás svaly po tréningu boleli, a ak nebolia, tak znamená tréning absolútnu stratu času? Zobraziť celý článok

4 dôvody prečo mať ryby v jedálničku nie len na Vianoce

4 dôvody prečo mať ryby v jedálničku nie len na Vianoce

Oproti bravčovému mäsu, ktorého skonzumujeme ročne zhruba 40 kg, nám mäso rybie prináša hneď niekoľko výhod Zobraziť celý článok

Je 40g bielkovín naozaj využiteľné maximum na jednu porciu?

Je 40g bielkovín naozaj využiteľné maximum na jednu porciu?

Dávka 40 g bielkovín na porciu je už skoro magická. Motá sa okolo nej mnoho odporúčaní, dokonca ju môžeme považovať za niečo ako svätý grál príjmu bielkovín. Niekoľkokrát denne by sme mali prijať 30-40 g bielkovín, ktoré znamenajú ideálnu proteosyntézu a prinesú nám objemy porovnateľné s tými ako mal Arnold Schwarzenegger v… Zobraziť celý článok

Gumičky nie sú síce železo, ale majú svoj význam. 3 otázky domáceho tréningu.

Gumičky nie sú síce železo, ale majú svoj význam. 3 otázky domáceho tréningu.

Gumičkujete? Ťaháte expandéry každý deň, ale máte pocit, že je to vlastne k ničomu? Tak práve pre vás máme dobré správy. Zobraziť celý článok

Omega 3 a horčík-prečo suplementovať celoročne?

Omega 3 a horčík-prečo suplementovať celoročne?

Reč dnes bude o omega 3 mastných kyselinách a horčíku, o dvoch zásadných nutrientoch v našich jedálničkoch považovaných za deficitné. Zobraziť celý článok

Zabezpečená online platba

Zabezpečená online platba

Vlastníme SSL / bezpečný certifikát

Odoberajte novinky

Dostávajte pravidelné informácie o novinkách e-mailom

Táto stránka je chránená sytémom reCAPTCHA od Google s ochranou súkromia a podmienkami používania.

Vyplnením kontaktných údajov vyjadrujete súhlas so spracovaním vašich údajov v rámci Extrifit Slovakia
a pravidelné zasielanie noviniek.
Je možné sa z pravidelného odoberania noviniek kedykoľvek odhlásiť cez zaslaný newsletter.
Týmto vyhlasujeme, že vaše údaje nebudú použité na iné účely.