Blogger - Extrifit Slovakia

Extrifit Slovakia

Extrifit Slovakia
Prvý deň vo fitku

Prvý deň vo fitku

Aj vo fitku je to raz po prvé! A keďže nikto vyformovaný z neba nespadol, tak rovnako všetci sme si museli prejsť starosťami začiatočníkov. Tento článok nevenujeme nostalgickému spomínaniu, ale praktickým radám pre lepší štart na splnenie našich predsavzatí. Nesľubujeme, že prvý deň vo fitku bude tým najkrajším, ale určite sa vryje do pamäti! Ako sa naň pripraviť? Zobraziť celý článok

Ján Turek IFBB PRO - Koniec off season

Ján Turek IFBB PRO - Koniec off season

Honza Turek ide naplno do objemovej prípravy. Tréning pŕs a paží s Radkom Filipim a plány do budúcnosti. Zobraziť celý článok

Ako si správne rozdeliť svalové partie v tréningu

Ako si správne rozdeliť svalové partie v tréningu

Viete, ako si rozdeliť jednotlivé svalové partie do tréningového plánu ? Ak je vaša odpoveď nie, neviem , tak je tento článok určený práve vám. Zobraziť celý článok

Čo obsahuje vysoký podiel bielkovín?

Čo obsahuje vysoký podiel bielkovín?

Bielkoviny v našom tele zodpovedajú za základné metabolické procesy. Vyživujú ho na vnútrobunkovej úrovni, podporujú zdravý imunitný, tráviaci a nervový systém. Výhodou je, že telo ich rozkladá veľmi pomaly a na tento proces využíva mnoho energie. Zobraziť celý článok

Ako na hacken drepy?

Ako na hacken drepy?

Hacken drepy zdanlivo klamú – pôsobia veľkolepo, no v skutočnosti sa pri nich neodporúča ísť látkou príliš vysoko. Nie sú ani tým najlepším nástrojom na lámanie rekordov, no taktiež ani pre úplných začiatočníkov. Hacken drepy si pritom vyžadujú len jediné. Stáť nohami „pevne na zemi“ a zamerať sa na efektné precvičenie svalov. Na také, aké možno dosiahnuť pri ďalšom z objemových tréningov na dolné končatiny. Zobraziť celý článok

KULTURISTIKA AKO TOVÁREŇ NA ZÁŽITKY

KULTURISTIKA AKO TOVÁREŇ NA ZÁŽITKY

Keď  nastane o týždeň doba predsavzatí a plánov a vy  nebudete vnútorne istý , či znovu súťažiť, nebudete presvedčený , či investovať peniaze, ktorých nie je nikdy dosť a ktoré sa vám za žiadnych okolností určite nevrátia, spomeňte si na tieto riadky. Zobraziť celý článok

CVIČÍTE CEZ VIANOCE ? A PREČO ?

CVIČÍTE CEZ VIANOCE ? A PREČO ?

Tak sa priznajte, kto z vás teraz chodí cvičiť ? A kto si dal maličkú pauzičku , zakončenou hromadným predsavzatím, že od nového roka na to zase vzlietne ? Hmm? Zobraziť celý článok

Prečo sa otužovať?

Prečo sa otužovať?

Záujem o otužovanie vzrastá aj v súvislosti s množstvom civilizačných ochorení a so slabšou obranyschopnosťou. Pre mnohých otužovanie predstavuje životný štýl, športový výkon alebo pravidelnú prevenciu proti ochoreniam. Ako správne k tomu pristupovať a odkiaľ začať? Viac sa dočítate už v tomto blogu! Zobraziť celý článok

Top 15 zdrojov bielkovín pre vegánov

Top 15 zdrojov bielkovín pre vegánov

Proteíny sú pre ľudí, ktorí sa stravujú bežne, jednoducho dostupné. Ich najväčším zdrojom je totiž mäso, ale aj ďalšie živočíšne produkty ako mlieko a vajcia. Vegetariáni, ale najmä vegáni, to majú omnoho ťažšie. Ich možnosti príjmu bielkovín sú obmedzenejšie. Stále však majú k dispozícii dostatok prírodných zdrojov. Ktoré rastlinné potraviny sú najlepším zdrojom bielkovín? Zobraziť celý článok

Zabezpečená online platba

Zabezpečená online platba

Vlastníme SSL / bezpečný certifikát

Odoberajte novinky

Dostávajte pravidelné informácie o novinkách e-mailom

Táto stránka je chránená sytémom reCAPTCHA od Google s ochranou súkromia a podmienkami používania.

Vyplnením kontaktných údajov vyjadrujete súhlas so spracovaním vašich údajov v rámci Extrifit Slovakia
a pravidelné zasielanie noviniek.
Je možné sa z pravidelného odoberania noviniek kedykoľvek odhlásiť cez zaslaný newsletter.
Týmto vyhlasujeme, že vaše údaje nebudú použité na iné účely.