Blogger - Extrifit Slovakia

Diétny jedálniček Jozefa Drdu

Diétny jedálniček Jozefa Drdu

Josef Drda je juniorom, ktorý dokázal vyhrať MČR medzi mužmi v kategórii Klasická kulturistika. Ako vyzerá jeho momentálny diétny jedálniček? Zobraziť celý článok

ZNIČIL SOM NA TRÉNINGU CHLAPCA . BOLO TO TO NAJLEPŠIE ČO SOM MOHOL UROBIŤ .

ZNIČIL SOM NA TRÉNINGU CHLAPCA . BOLO TO TO NAJLEPŠIE ČO SOM MOHOL UROBIŤ .

Je poctivý Heavy Duty tréning vhodný pre naturálneho násťročného cvičenca ? No to ani omylom. A pre dievčatá ? Rovnaká pesnička. Ale pre obe pohlavia ponúkne niečo, z čoho budú profitovať celú kariéru ... Zobraziť celý článok

PRINCÍP NEÚPLNÝCH OPAKOVANÍ

PRINCÍP NEÚPLNÝCH OPAKOVANÍ

Princíp neúplných opakovaní má široké uplatnenie. Vhodný je pre každý telesný typ. Najviac sa využíva v objemovom tréningu a na prekonanie stagnácie. Neúplné opakovania tiež pomáhajú pri zvyšovaní sily.    Zobraziť celý článok

KOFEÍN - LACNÝ A UNIVERZÁLNY POMOCNÍK

KOFEÍN - LACNÝ A UNIVERZÁLNY POMOCNÍK

Hľadáte pomocníka, ktorého nákladnosť vo svojej peňaženke v podstate nepocítite ? Tak si spomeňte na kofeín. Ponúka prekvapivo veľa benefitov a vy si teraz o nich môžete prečítať. Zobraziť celý článok

TRICEPSOVÉ SŤAHOVANIE KLADKY

TRICEPSOVÉ SŤAHOVANIE KLADKY

Prečo niekto cvičí triceps na kladke s lakťami  pri sebe, niekto od seba, iný na kladke takmer visí, zatiaľ čo ostatný sa takmer nepohnú? Prečo niekto vykonáva len polovičné opakovania, a niekto sa v dolnej pozícii dotýka stehien? Aké je teda správne prevedenie tohto cviku? Zobraziť celý článok

Vybudujte si skvelé hamstringy

Vybudujte si skvelé hamstringy

Pri súčasnej vyrovnanosti štartového poľa môžu byť práve detailne vypracované hamstringy tým faktorom, ktorý rozhodne o vašom umiestnení. Preto im venujte náležitú pozornosť. Zobraziť celý článok

Trávenie, nie množstvo bielkovín je kľúčové

Trávenie, nie množstvo bielkovín je kľúčové

Množstvo skonzumovaných bielkovín nie je vždy rozhodujúci faktor v prírastkoch svalovej hmoty. Ako dôležité sa ukazuje aj to, ako ste schopní bielkoviny vstrebávať, koľko ich vlastne zo stravy dokážete využiť. Zobraziť celý článok

TRI UHLY

TRI UHLY

Väčšina cvičencov vykonáva veľa cvikov pre každú svalovú partiu v domnení, že precvičili svaly zo všetkých uhlov. V skutočnosti ale iba opakujú cviky s rovnakým alebo podobným účinkom . Zobraziť celý článok

Stimulujte svoje hormóny pomocou stravy

Stimulujte svoje hormóny pomocou stravy

Bez hormónov a správneho jedla to neporastie. Prečítajte si, ako stimulovať jedlom vašu produkciu hormónov. Zobraziť celý článok

SVOJE RAMENÁ NESCHOVÁŠ

SVOJE RAMENÁ NESCHOVÁŠ

Ako si vybudovať ramená, že sa skoro nevojdete do dverí ? Viac v našom  článku. Zobraziť celý článok

Odoberajte novinky

Dostávajte pravidelné informácie o novinkách e-mailom

Táto stránka je chránená sytémom reCAPTCHA od Google s ochranou súkromia a podmienkami používania.

Vyplnením kontaktných údajov vyjadrujete súhlas so spracovaním vašich údajov v rámci Extrifit Slovakia
a pravidelné zasielanie noviniek.
Je možné sa z pravidelného odoberania noviniek kedykoľvek odhlásiť cez zaslaný newsletter.
Týmto vyhlasujeme, že vaše údaje nebudú použité na iné účely.